close

Dear愛情:

  我不是公主,只是一個偽裝成女王的孬種。

Dear愛情......

人們都覺得我是個需要被伺候的公主

一個很難服侍的小姐

其實不盡然......

我只是個 偽裝成女王的孬種




不順心 fire!

寂寞了 hire!

我的要求不多

只要專情

只要不束縛我

只要不妄想改變我

只要別自以為能征服我

只要不強迫我依賴

只要不要求我軟弱一點

That's all!

It's easy, right?!



Right!

It's easy.

But I forget thinking as a man.

It's difficult, too.

Right?

Exactly......yes......




I don't have any confidence in myself to believe that

I have the ability to catch someone's heart forever

or even for a long time......

I'm not pround of myself for the pretty apprearance.

I perfectly see that most girls are more beautiful and kinder than me.

I don't know how to save someone's heart not with my beauty

and to rise and develope just for a short while.......




攤手 我不知道該怎麼抉擇

想任性一次 只管被寵愛著




Mr. 道德觀 可不可以稍稍遠離我一點?

玩玩就好 我有點想......

別讓自己太累 別拘束雙方

It's just a game.




I hope so......




不怕沒人愛我 一首很炫的歌

Sometimes......

or in fact always

I want just to be alone......




Leave me alone

Everything!Anyone!



































你們只相信我可以!

只知道我可以!

其實你們都不懂 我不可以......




Dear愛情

I'm not kind. Not be an angel, either.

饒過我,放了幸福!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Naichi 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()